Mijn mandje

0 produkten

Mijn account

Inschrijving/inloggen

Heeft u al een account ?

Wachtwoord vergeten?

Nog geen account ?

Inschrijving

Veelgestelde vragen (FAQ)

Veelgestelde vragen

 

Hierbij vindt u de antwoorden op vragen die ons regelmatig worden gesteld. Klik op de vraag van uw keuze om het antwoord te zien. 

 

TransfertPress.nl biedt u de mogelijkheid om alle mogelijke transfers te bestellen met de logo's van uw keuze. TransfertPress is ook een verdeler van hete persen, printers en verbruiksartikelen voor professionelen.

Klik op "Inschrijving / Inloggen" en vervolgens op "Inschrijving". Vul alle velden in en vergeet niet op "recaptcha" onderaan de pagina te klikken. U ontvangt automatisch een mail met een activeringslink en u wordt automatisch verder geleid naar uw klantenruimte, waar u toegang heeft tot al uw informatie (contactgegevens, adressen, overzicht van facturen en bestellingen).

Klik op "Mijn account" bovenaan de pagina, daarna op "Onthaal klantenruimte". Zo heeft u toegang tot het menublad van uw account, informatie en adressen, die u kan wijzigen.

Klik op "Mijn account" bovenaan de pagina, daarna op "Onthaal klantenruimte". In de rubriek "Accountinformatie" kan u uw paswoord wijzigen.

Klik op "Inschrijving / Inloggen" en vervolgens op "Paswoord vergeten?". Voer uw mailadres in om een link te krijgen om uw paswoord opnieuw in te stellen.

Als u van speciale voorwaarden geniet, kan u deze in het "menublad" van uw account vinden. Uw omzet wordt eveneens weergegeven met berekende kortingen indien van toepassing.

Uw hoofd-mailadres beheert uw account en biedt toegang tot uw klantenruimte. De facturatiemail informeert de mail van de boekhouder zodat hij of zij een copie van de factuur ontvangt. De PAO-mail is het mailadres van één van uw medewerkers, die we zo nodig zullen contacteren als we problemen met uw bestanden hebben.

Voor een bestelling van zeefdruktransfers moet u een gevectoriseerd bestand in formaat .AI, .PDF of .EPS leveren.

 

Voor een bestelling van vierkleuren MSO moet u een CMYK-bestand in formaat .AI-, .PDF of .EPS met kalken, .PSD, .PNG met transparantie of .TIFF met transparantie leveren.

 

Voor een bestelling van digitale Flexbestelling moet u een gevectoriseerd bestand in formaat .AI-, .PDF- of .EPS leveren.

 

Voor een bestelling van een sublimatietransfer moet u een CMYK-bestand in .AI-, .PDF-, .EPS-, .PSD-, .PNG- of .JPG formaat opgeven.

Elk van onze producten heeft een technische fiche met de kenmerken van het product en biedt u de nodige hulpmiddelen (technische fiche, sjabloon, pershandleiding, enz.).

 

 

We bieden vier soorten transfers aan : zeefdruk, vierkleurendruk, sublimatie, digitale Flex.

 

De zeefdruktransfer maakt afbeeldingen mogelijk van één tot vijf Pantone-kleuren, heeft de beste weergave en een kleine dikte weer. De zeefdruktransfer is meer geschikt voor gevectoriseerde afbeeldingen dan voor foto's maar blijft beperkt in finesse (door het proces van frameafdrukken).

 

De vierkleurendruk (MSO) transfer biedt eindeloze visuele mogelijkheden van kleuren, méér dan vijf kleuren, met gedegradeerde  of transparantie-effecten. Daarom is de vierkleur MSO endruk geschikt voor het afdrukken van foto's en biedt meer details dan een zeefdruktransfer.

Deze zal iets dikker en stijver zijn dan de zeefdruktransfer en vereist een discrete contour (randafwerking), van de kleur van het textiel.

 

De sublimatietransfer biedt dezelfde afdrukmogelijkheden als de vierkleurendruk, maar is alleen van toepassing op 100% witte polyester textiel. De inkt van deze transfer vergast onder invloed van de warmte en de druk en dringt direct door in de textiel. Deze transfer biedt daarom de beste weergave en het aanraken, zonder dikte.

 

De digitale Flex is een digitale transfer, voorgesneden op vinyl, die we op het textiel aanbrengen. De flex is beperkt wat de finesse betreft door de plotter (snijmachine) en heeft een dikkere weergave, minder flexibel en meer "plastic". Het is een goed alternatief voor het digitaal afdrukken in kleine hoeveelheden (van één kopie).

We bieden u een stalenpakket aan, die u gratis kan bestellen monsters aan, die u gratis kunt bestellen, rechtstreeks op onze website in de rubriek "Gratis stalen".

TransfertPress is de officiële verdeler van Secabo, nummer 1 in Europa voor de herverkoop van hete persen.

 

Wij hebben meer dan 25 jaar ervaring in het persen van transfers om al uw vragen te beantwoorden.

 

De verwarmingskwaliteit van de verwarmingsplaat is meer dan gegarandeerd : Secabo gebruikt de materialen van de leider van strijkijzers voor hun fabricage.

 

Uw Secabo hete pers heeft een garantie van 2 jaar.

 

De persen zijn Made in Germany.

 

We bieden een breed gamma van hete persen voor alle budgetten.

 

U krijgt 10% korting op al uw transfers voor gedurende één jaar als u een hete pers besteld.

 

Stop met onderaanbesteden : bespaar tijd en geld.

 

Uw textiel persen was nog nooit zo éénvoudig en winstgevend dankzij onze raadgevingen en trainingsvideo’s.

 

Ideaal voor professionelen die aan een nieuw project beginnen.

 

U bepaalt wanneer en hoe u moet werken : u beheert gemakkelijker uw planning.

 

Ons doel is om u te helpen bij het aanschaffen van een kwalitatieve hete pers om al onze transfers met een optimale perskwaliteit te plaatsen.

Alle bestellingen worden rechtstreeks op onze website geplaatst. Selecteer gewoon het gewenste product of de gewenste producten in de rubriek "Onze producten", vul de nodigde informatie in en voeg deze toe aan uw winkelmand. Eénmaal uw winkelmandje klaar is, kiest u uw leverings-en betalingsmethode en bevestigt u vervolgens de winkelmand door de factuur te betalen.

Een aankoopbon heeft de vorm van een promotiecode die moet ingevuld worden (op het niveau van uw winkelmand) om van een korting op één of meerdere artikelen te kunnen genieten. Deze code kan de prijs verminderen met een bepaald percentage of een vast bedrag. Het heeft een geldigheidsdatum en is alleen van toepassing op bepaalde producten.

Uw aankoopbon is een code in het vakje "Promotiecode" in uw winkelmand in te vullen. Eénmaal ingevuld, worden de prijzen opnieuw berekend.

Als u uw aankoopbon niet kunt gebruiken, kan het zijn dat deze niet langer geldig is of niet van toepassing is op de producten in uw winkelmand.

 

In het geval dat u uw code op uw winkelmand heeft gebruikt, zonder deze te bevestigen, is de code gekoppeld aan de winkelwand en blijft deze (vast)hangen. U moet een uur wachten voordat u de code opnieuw in een andere mand kan gebruiken.

Het is mogelijk om meerdere codes te cumuleren als die niet van toepassing zijn op hetzelfde type artikel.

Wij verzenden onze bestellingen via Chronopost voor verzendingen in Frankrijk en via DHL voor internationale verzendingen. Bij ons gekochte machines worden via Schenker op paletten verzonden.

De Chronopost-verzendingen worden binnen de 24 uur vóór 13.00 uur geleverd.

De verzendkosten bedragen € 9,50 zonder BTW voor verzendingen via Chronopost of DHL. Een verzending via palet via Schenker kost 50,00 € zonder BTW.

We kunnen de optie activeren om de bestellingen in ons kantoor af te halen. Wanneer deze optie geactiveerd is, heeft u de keuze om in de optie "Meenemen" de keuze van de leveringswijze aan te vinken.

 

Het afhalen gebeurt tijdens de openingsuren. Als u uw bestelling op de dag van de verzending wilt ophalen, kiest u ervoor om op het einde van de dag te komen: het is mogelijk dat uw bestelling de dag zelf wordt geproduceerd.

U kan uw bestelling met een creditcard of Paypal betalen.

Om de status van uw bestelling te volgen, gaat u gewoon naar uw klantenruimte en vervolgens naar de rubriek "Mijn rekeningen". Door op het factuurnummer te klikken, vindt u de status van uw bestelling, de geplande verzenddatum en het trackingnummer, als de bestelling al verzonden is.

Vanaf uw klantenruimte kan u in de rubriek "Mijn facturen" uw facturen en creditnota's downloaden.

Vanaf uw klantenruimte kan u in de rubriek "Mijn facturen" op het factuurnummer klikken om uw bestellingen en bijbehorende volgnummers te bekijken.

Neem voor elke klacht van een bestelling contact op met onze commerciële dienst vai mail op contact@transfertpress.nl met vermelding van de betreffende factuur-en de bestellingnummers.

Als u een bestelling wenst te annuleren, kan u dit rechtstreeks doen in uw klantenruimte doen, in de rubriek "Mijn facturen", door op het nummer van de betreffende factuur te klikken. Het volstaat om op het icoon "Verzoek te annuleren" te klikken.

 

Het annuleringsverzoek is mogelijk zolang uw bestelling niet behandeld is : de kaders zijn niet gemaakt en de transfers zijn niet afgedrukt. Een annulering tijdens of na de verwerking van uw bestelling kan een gedeeltelijke terugbetaling met zich meebrengen, na aftrek van de technische kosten van de productie.

 

Als u een artikel wenst te annuleren, neem contact op met onze commerciële dienst via mail op contact@transfertpress.nl met vermelding van het factuurnummer en het betreffend artikel.

Als uw annuleringsverzoek door onze diensten goedgekeurd is, wordt het bedrag automatisch op uw bankrekening of op uw Paypal-account teruggestort .

Als één of meerdere artikelen in uw levering ontbreekt, aarzel niet onze commerciële dienst te contacteren via mail op contact@transfertpress.nl met vermelding van de factuurnummers en de betreffende bestelling, alsook de ontbrekende artikelen.

Pers uw transfers met behulp van een hete pers volgens onze persvoorwaarden.

U vindt onze pershandleidingen in een PDF-formaat rechtstreeks op de bestelpagina van de transfer.

Als de transfers niet aan uw verzoek voldoen en volgens u een probleem opleveren, aarzel niet onze commerciële dienst te contacteren via mail op contact@transfertpress.nl met vermelding van de betreffende factuurnummers en de bestelling, alsook het ondervonden probleem. U kan foto's toevoegen.

Trustpilot