Mijn mandje 0 produkt
Mijn account Inschrijving/inloggen

Heeft u al een account ?

Wachtwoord vergeten?

Nog geen account ?

Inschrijving

Veelgestelde vragen (FAQ)

Veelgestelde vragen

 

Hierbij vindt u de antwoorden op vragen die ons regelmatig worden gesteld. Klik op de vraag van uw keuze om het antwoord te zien. 

 

TransfertPress.nl biedt u de mogelijkheid om alle mogelijke transfers te bestellen met de logo's van uw keuze. TransfertPress is ook een verdeler van hete persen, printers en verbruiksartikelen voor professionelen.

Klik op "Registratie / Inloggen" en vervolgens op "Registratie". Vul alle velden in zonder te vergeten de reCAPTCHA-authenticatie onderaan de pagina aan te vinken. U ontvangt automatisch een mail met een activeringslink en u wordt automatisch verder geleid naar uw klantenaccount, waar u toegang hebt tot al uw gegevens (contactgegevens, adressen, overzicht van facturen en bestellingen).

 

Klik op "Mijn account" bovenaan de pagina en vervolgens op "Onthaal klantenaccount". Zo heeft u toegang tot het account-dashboard, informatie en adressen, die u kunt wijzigen.

Klik op "Mijn account" bovenaan de pagina en vervolgens op "Onthaal klantenzone". In de rubriek "account-informatie" kunt u uw wachtwoord wijzigen.

Klik op "Registratie / Inloggen" en vervolgens op "Wachtwoord vergeten? Voer uw login mailadres in om een link te ontvangen om uw wachtwoord te resetten.

Indien u van speciale voorwaarden geniet, kunt u deze terugvinden in het "Dashboard" van uw account. Uw omzet wordt deveneens weergegeven met de berekende kortingen indien die er zijn.

Uw hoofd-mailadres beheert uw account en geeft u toegang tot uw klantenaccount. Het facturatie-mailadres is voor de boekhouder om de facturen in kopie te ontvangen. Het PAO-mailadres komt overeen met het mailadres van één van uw medewerkers, met wie wij contact zullen opnemen als wij problemen ondervinden met uw bestanden.

Voor een bestelling van zeefdruktransfers moet u een gevectoriseerd bestand aanleveren in .AI, .PDF of .EPS formaat.

 

Voor een bestelling van een vierkleurendruk MSO transfers moet u een CMYK-bestand aanleveren in formaat .AI-, .PDF of .EPS met kalken, .PSD, .PNG met transparantie of .TIFF met transparantie.

 

Voor een digitale Flexbestelling moet u een gevectoriseerd bestand aanleveren in .AI-, .PDF- of .EPS formaat.

 

Voor een bestelling van sublimatietransfers moet u een CMYK-bestand aanleveren in .AI-, .PDF-, .EPS-, .PSD-, .PNG- of .JPG formaat.

Elk van onze producten heeft een technische fiche waarin de kenmerken van het product worden toegelicht en u de nodige hulpmiddelen worden verschaft (technische fiche, sjabloon, toepassingsgids, enz.).

 

Wij bieden vier soorten transfers aan: zeefdruk, vierkleurendruk, sublimatie en digitale flex.

 

De zeefdruk maakt het mogelijk visuals te produceren in één tot vijf Pantone-kleuren, volgens de tint. Het biedt de beste weergave en is dun. Het is meer geschikt voor vectorafbeeldingen dan voor foto's, maar is beperkt in fijnheid (als gevolg van het frame-drukproces).

 

Vierkleurendruk (MSO) biedt een oneindig aantal kleuren, meer dan vijf, met kleurverlopen of transparantie-effecten. Het is daarom geschikt voor het afdrukken van foto's en maakt meer details mogelijk dan een zeefdruk.

Het zal iets dikker en stijver zijn dan de laatstgenoemde en een onopvallende rand in de kleur van het textiel vereisen.

 

De sublimatietransfer biedt dezelfde bedrukkingsmogelijkheden als het vierkleurenprocédé, maar kan alleen worden toegepast op 100% witte polyesterstof. De inkt bij deze transfer vergast onder invloed van warmte en druk en dringt rechtstreeks in het textiel. Het biedt dus de beste look en feel, zonder dikte.

 

Digital Flex is een digitale transfer, voorgesneden op vinyl, die op het textiel wordt aangebracht. Het wordt qua fijnheid beperkt door de plotter (snijmachine) en ziet er dikker, minder soepel en meer "plastisch" uit. Het is een goed alternatief voor digitaal drukwerk in kleine hoeveelheden (vanaf één exemplaar).

We bieden u een stalenpakket aan, die u gratis kunt aanvragen onder de rubriek "Gratis stalen".

 

TransfertPress is de officiële verdeler van Secabo, de nummer 1 in Europa voor de doorverkoop van hete persen.

 

Wij hebben meer dan 25 jaar ervaring met het aanbrengen van transfers met hete persen en kunnen zo uw vragen beantwoorden.

 

De verwarmingskwaliteit van de verwarmingsplaat is meer dan gegarandeerd: Secabo gebruikt bij het maken de materialen van de marktleider op het gebied van strijkijzers.

 

Uw Secabo hete pers heeft een garantie van 2 jaar.

 

De persen zijn Made in Germany.

 

Wij bieden een breed gamma van hete persen voor alle budgetten.

 

U krijgt een jaar lang 5% korting op al uw transfers bij bestelling van uw pers.

 

Stop met uitbesteden, bespaar tijd en geld.

 

Uw eigen textiel persen was nog nooit zo gemakkelijk en rendabel dankzij onze adviezen en trainingsvideo's.

 

Ideaal voor professionals die aan een nieuw project beginnen.

 

U beslist wanneer en hoe u werkt : u beheert uw agenda gemakkelijker.

 

Ons doel is u te helpen bij de aankooop van een kwaliteits hete pers om al onze transfers met optimale kwaliteit aan te brengen.

Alle bestellingen worden rechtstreeks op onze website geplaatst. U hoeft alleen het (de) gewenste product(en) te selecteren in de rubriek "Onze producten", de nodige informatie in te vullen en het aan uw mandje toe te voegen. Zodra uw mandje klaar is, kiest u de wijze van levering en betaling en bevestigt u het mandje door de factuur te betalen.

Een waardebon heeft de vorm van een promotiecode, die u in uw winkelmandje kunt invoeren om korting te krijgen op een of meer artikelen. Deze code kan de prijs verlagen met een bepaald percentage of met een vast bedrag. Het heeft een geldigheidsdatum en is alleen van toepassing op een bepaalde categorie van producten.

Uw waardebon is een code in te vullen in het vakje "Promotiecode" in uw winkelmand. Eénmaal ingevuld, worden de prijzen opnieuw berekend.

Als u uw aankoopbon niet kunt gebruiken, kan het zijn dat deze niet langer geldig is of niet van toepassing is op de producten in uw winkelmandje.

 

In het geval dat u uw code bij uw winkelmandje heeft gebruikt zonder deze te bevestigen, is de code gekoppeld aan dit winkelwandje en blijft deze (vast)hangen. U moet een uur wachten voordat u de code opnieuw bij een andere winkelmandje kan gebruiken.

Het is mogelijk verschillende codes te combineren, indien zij niet op hetzelfde soort artikel van toepassing zijn.

Wij verzenden onze bestellingen via Chronopost voor Frankrijk en via DHL voor internationale zendingen. De bij ons gekochte machines worden op pallets verzonden via Schenker.

De Chronopost zendingen worden binnen de 24 uur vóór 13.00 uur geleverd.

De leveringskosten bedragen 12€ zbtw voor zendingen via Chronopost of DHL onder het portvrije tarief van 249€ zbtw. Verzending op pallets via Schenker komt op 50€ tot 60€ zbtw per machine. De verzendkosten voor emblemen bedragen 50€ zbtw.

Wij kunnen op uw account de mogelijkheid activeren om bestellingen bij ons af te halen. Wanneer deze optie geactiveerd is, zult u bij de keuze van de leveringswijze de optie "Afhalen" kunnen aanvinken.

 

Afhaling gebeurt tijdens onze openingsuren. Als u uw bestelling op de dag van verzending wenst af te halen, kunt u het best op het eind van de dag komen : het is mogelijk dat uw bestelling de dag zelf wordt geproduceerd.

U kunt uw bestelling betalen met kredietkaart, iDEAL of via Paypal.

Om de status van uw bestelling te kennen, gaat u naar uw klantenaccount en vervolgens naar de rubriek "Mijn facturen". Door met de computermuis over het factuurnummer te gaan of erop te klikken, vindt u de status van uw bestelling, de verwachte verzenddatum en het traceernummer, als de bestelling al verzonden is.

In uw klantenaccount onder de rubriek "Mijn facturen", kunt u uw facturen en creditnota's downloaden.

In uw klantenaccount onder de rubriek "Mijn facturen", kunt u op het factuurnummer klikken om uw bestellingen en de bijbehorende trackingnummers te zien.

 

Neem voor elke klacht van een bestelling contact op met onze commerciële dienst via mail op contact@transfertpress.nl met vermelding van de betreffende factuur-en bestellingnummers.

Indien u een bestelling wenst te annuleren, kunt u dit rechtstreeks doen via uw klantenaccount, ionder de rubriek "Mijn facturen", door te klikken op het nummer van de betrokken factuur. Het enige wat u hoeft te doen is klikken op het icoontje "Annulatie gevraagd".

 

Het verzoek tot annulering is mogelijk zolang uw bestelling nog niet is verwerkt : de kaders zijn nog niet gemaakt en de transfers zijn nog niet gemaakt. Een annulering tijdens of na de verwerking van uw bestelling kan leiden tot een gedeeltelijke terugbetaling, na aftrek van technische productiekosten.

 

Als u een artikel wenst te annuleren, neem dan per mail contact op met onze verkoopafdeling op contact@transfertpress.nl, onder vermelding van het factuurnummer en het desbetreffende artikel.

Als uw annuleringsverzoek door onze diensten is goedgekeurd, zult u automatisch worden terugbetaald op uw bankrekening of op uw Paypal-account.

Indien één of meerdere artikelen ontbreken in uw levering, gelieve onze commerciële dienst per mail te contacteren op contact@transfertpress.nl, met vermelding van het betrokken factuur-en ordernummer, alsook de ontbrekende artikelen.

Pers uw transfers met behulp van een hete pers volgens onze persvoorwaarden.

U vindt onze persvoorwaarden op PDF-formaat rechtstreeks op de bestelpagina van de transfer.

 

Als de transfers niet aan uw eisen voldoen en volgens u een probleem opleveren, aarzel niet onze commerciële dienst te contacteren via mail op contact@transfertpress.nl met vermelding van de betreffende factuur-en bestelnummers, alsook het ondervonden probleem. U kan foto's toevoegen.

 

Trustpilot